Wanneer droeg jij voor de eerste keer make-up?

Toen ik deze foto zag, dacht ik  ‘zo lief, wat een mooie foto!’. Een mama die wat lippenstift bij haar dochtertje aanbrengt. Ik smolt onmiddellijk. Het deed me denken hoe ik vroeger stiekem mijn mama haar make-up aandeed.
Om te beginnen een beetje mascara, later ook wat oogschaduw en een nog later ook haar foundation.
Bad idea! Die was veel te donker. Dus het zag er ook niet uit! 🙂 Ik was toen ongeveer 12- 13 jaar.
Een paar jaar later rond mijn 14de-15de verjaardag begon ik dan stiekem eens een mascara te kopen.
Mijn mama ging helemaal uit haar dak want ik was nog veel te jong om make-up te dragen. Dacht ik in mij zelf: ‘Blablabla zaagzaagzaag, ik gebruik al jaren die van jou en dat merk je niet, dus zo erg is het ook niet dat ik nu mijn eigen mascara heb.’ ^^

Ondertussen zijn wel al heel wat jaren verder en heb ik al een kastje, een kistje en een mandje (ja alles in de verkleinvorm zetten doet het minder,veel lijken;))  vol make-up en heeft mijn mama haar er ondertussen bij neergelegd dat ik nu eenmaal niet toekom met 1 foundation, 1 mascara en 1 oogschaduw zoals zij.^^

Wanneer was jullie eerste make-up ervaring?
Wanneer kochten jullie voor het eerst make-up?

3 Reacties so far »

  1. 1

    Lis@ said,

    Ik gebruikte vroeger ook mascara van mijn mama :p
    Leuk om te weten dat ik niet de enige was xD
    groetjes je zusje^^

  2. 2

    Denise said,

    Ik begon zo ongeveer 2 jaar geleden, net voordat ik naar de 1e ging!
    Maar sinds ik een jaar geleden begon met het volgen van beauty websites is mijn stash flink gegroeit ;p
    Heb alleen nog steeds geen kwasten aangeschaft..

  3. 3

    beautygirl1 said,

    ik begon op me 9e.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

