Goodiebags

Zit je wat krap bij kas en wil je toch een aantal beautyproducten? Of Heb je niet onmiddellijk zin om een fullsize product te kopen? Dan zijn goodiebags misschien wel iets voor jou!

Tijdens het rondsurfen op het net kwam ik zester.nl tegen. Op deze site kun je terecht voor zowel abonnementen als goodiebags van tijdschriften.

Mijn favoriet is de vakantie goodiebag van Marie Claire. Toen ik deze zag begon ik te watertanden van de producten die erin zaten:

De goodiebag bestaat uit 16 producten:
-8×4 Sweet Secret deodorant ,
-John Frieda Sheer Blonde shampoo,
-Dr. van der Hoog Cocos mint masker,
-Guinot Luxurious Vital Body Cream,
-Lavera shampoo,
-Nivea styling mousse,
-Decubal Body creme,
-1 O.P.I. RapiDry TopCoat of nagellak,
-Rituals lipgloss, Giazzurro gezichtscreme,
-Gilette Venus scheersysteem,
-Therme Lavender Shower Gel,
-vichy Lipidiose Nutrutive hydraterende fluide,
-SP Hair Repair mask van Wella Professionals,
-Nivea Bodymilk ,
-Nivea Douche Pearl & Beauty creme oil.

Stuk voor stuk fijne producten toch? Tot ik deze bag wou bestellen. Hij kost 9;95 euro en er komen nog 2,95 euro verzendigskosten bij. Geen probleem! Maar jammer genoeg geldt deze actie niet voor België.

Na wat rondsurfen heb ik ook geen Belgische variant hier van gevonden. Het zal dus bij watertanden blijven 😦

Maar voor mijn Nederlands bezoekster is dit wel leuk! Neem zeker eens een kijkje!

9 Reacties so far »

  1. 1

    Denise said,

    Oeeh dat is zooo goedkoop!

  2. 3

    snoepertje said,

    ik heb het ook gelezen
    is gemakkelijk om mee te nemen op reis,
    of een lang weekend.
    ze zouden toch naar brelgie ook mogen verzenden,
    er zijn veel belgische vrouwen,die de Marie Claire kopen.

  3. 5

    DianaAPBL said,

    Hoe stom zeg!! Waarom loopt belgie toch altijd zo erg achter op beautygebied?

  4. 7

    makeupneurd said,

    wel balen dat ze niet naar belgie verzenden! ik kijk ook regelmatig op zester voor goodiebags, maar ben telkens te laat haha, want dan zijn ze al uitverkocht.

  5. 8

    Sanne said,

    Goodiebags zijn heel erg leuk! Ik heb ook een keertje een besteld van de Yes was erg leuk en je krijgt altijd veel producten voor weinig.

  6. 9

    Johnc782 said,

    My own wife and I fell over here by a poles apart trap forward also contemplated I’d personally restraint points unconscious. I like exactly what I envision i really am located absolutely charting you. Look forward to dfgfdbcdkgae


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

