I love …

Op één van mijn vele ontdekkings-shop-tochten. Zag ik deze flessen in de rekken van de DI staan. Ze trokken onmiddellijk mijn aandacht door hun leuke kleurtjes en opschrift. I love … 🙂 Klinkt gewoon al goed, niet?

OK, het uitzicht vind ik al super. Maar wat met de inhoud?
Na een hartverscheurende keuze van welke fles ik als eerste aan een geurtest zou onderwerpen, kwam strawberry milkshakes uit de bus als winnaar. En terecht I love de geur! Echt WAUW fantastisch mega lekker!
Met volle overtuiging begon ik te ruiken aan alle flessen. En oh! Echt! Stuk voor stuk rook het fantastisch!
Staat er mango en papaya op de fles geschreven? Wees dan maar zeker dat het ook daar naar ruikt.
Dit geldt ook voor de anderen.

Er zijn ook nog andere producten in dit gamma: zoals lippenbalsem, lipgloss, body butter,… Er bestaat ook een minipakketje met enkele producten erin voor €9,90 ideaal om er mee kennis te maken!

Een beetje meer over het merk: I love … cosmetics:

Het is een nieuw verzorgingsgamma recht uit Engeland. Speciaal om je zintuigen te prikkelen.
I love … staat voor zoet, fruitig en kleurig, het laat je genieten van badschuim met aardbei, zachte douchegels, peelings met kokosnoten, glinsterende lipbalms met mango en papaya, …

Volgens mij een echte aanrader en heel leuk om cadeau te krijgen 😉 hint hint:p

De producten kosten rond de 5 à 8 euro en zijn verkrijgbaar in DI (België) of Douglas (Nederland)

18 Reacties so far »

  1. 1

    Denise said,

    Weet je misschien of je dit ergens in nederland kan krijgen? (liefst niet online)
    Binnenkort is een vriendin van me jarig en ik weet nog niet wat ik ga kopen!

  2. 3

    Ze doen mij denken aan de Philosophy-producten! Als ik ooit in een Di kom… 🙂

  3. 5

    snoepertje said,

    weet er iemand een di zijn niet ver van eeklo?
    ik hou erg veel van geurige douchegels,
    ze brengen mij meteen in een goed humeur!

  4. 7

    Shirley said,

    DI is bij ons toch de DA? Verkopen die dat ook?

  5. 9

    Sophie said,

    Aww wat cute! Ga zo even langs de Douglas om te ruiken 😛

  6. 10

    matthiaspottie said,

    hint hint hint? nikste hint phu ^^

    • 11

      wauw schat je eerste reactie! Ben blij dat je het niet als een hint aanziet maar er gewoon eentje cadeau zal geven, kan ik weer lekker stoefen met je:) Dat mini setje is ok hoor voor mij 🙂 heb ik een beetje van alles:p Alvast bedankt! Kus en veel plezier in Slowakije nog:p

  7. 12

    Kelly said,

    Oh die!! Tijdje terug (toen het heelw arm was) had ik die Strawberry getest bij Douglas en het rook onwijs lekker!!

  8. 13

    Lien said,

    Ziet er heel erg leuk uit! 🙂 Moet dringend nog eens een bezoekje aan de DI brengen zo te zien.

  9. 14

    daisyvdz said,

    DANKZIJ JOU SPURT IK MORGEN (tijdens de herexamens, excuus om naar buiten te komen) meteen naar de DI en naar Kruidvat (voor die Essence twins!)

    Ik heb er zeker al zin in 😀

  10. 16

    Loeder said,

    Geweldige flessen! Alleen daarom zou ik ze ook willen hihi

  11. 17

    Marijke said,

    die zien er leuk uit!

  12. 18

    Florence said,

    Hallo iedereen!!

    Goed om te zien dat u die nieuwe gamma “I love…” goed uitvindt! Ik ben ook een fan geworden! Ik werk bij de winkels Di en heb die merk in juli geïntroduceerd om een heel kleurrijk en fruitig gamma in onze rekken te hebben!!

    Profiteer nog van de coupon van 2€ op de ontwikkelingskit (lipgloss, showergel, bodybutter), dus alléén maar 7,90€ in plaats van 9,90€ (tot 31/08!). Er zijn ook kaarzen en leuke scrubben! Voor eindesjaar nog andere nieuwigheden in setjes voor een geschenk of voor u!!
    Het is 3 keer dat ik die producten als geschenk voor mijn vriendinnen geef (in een mand met een kleurige massagebloem, echt mooi cadeautje voor een kleine prijs)!

    In September, nog een mooi reductie: -1,5€ bij aankoop van 2 producten (of meer!)…

    Als info, wat bij de Di beschikbaar is:
    Een variëteit van 5 verschillende artikelen :
    • Badschuim/douchegel 500ml
    • Peeling 200ml
    • Voedende boter 200ml
    • Lippenbalsem 15ml
    • Geparfumeerde kaars
    • + geschenkenset (bevat een bad/douche 100ml, een voedende boter 75ml en een lipgloss), dankzij het miniformaat is dit ideaal voor een geschenk of een weekendje uit.

    Onderverdeeld in 6 lekkere geuren :
    • Framboos & Bosbessen
    • Aardbeien & Milkshake
    • Vanille & IJs
    • Mango en Papaya
    • Cocosnoot en room
    • Citroen & limoen

    Veel plezier aan iedereen!

    PS: DA en DI zijn niet dezelfde winkels! 🙂 Het is wel inderdaad beschikbaar bij de Douglas in Nederland.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

