Groot nieuws:)

Allerliefste lezers en lezeressen ๐Ÿ™‚
Het grote moment is aangebroken, ik heb een sprong in het diepe genomen en heb mijn eigen domein besteld.

Momenteel ben ik hier volop mee bezig deze up to date te maken.
En aangezien ik een leek in dit alles ben, gebeurt dit dus met vallen, heel veel vallen, super veel vallen, maar gelukkig ook opstaan. ๐Ÿ™‚

Ik heb ook een vraagje naar jullie toe.
Zouden jullie het fijn vinden als ik de artikels van hier (ondertussen al meer dan 100) overplaats naar het nieuwe domein (dat ik nog even voor jullie geheim houd). Of zeg je van ‘Julie, begin gewoon met een nieuwe lei’?

Laat het me weten in de comments!
Suggesties en tips zijn ook altijd welkom in verband met de layout!
Dus laat die comments dus maar knallen!

Blijf alvast langs komen, er worden nog steeds updates geplaatst tot wanneer de andere site helemaal is ingesteld.

11 Reacties so far »

  1. 1

    DianaAPBL said,

    Het allemaal overplaatsen is nogal veel werk! Zou je niet beter een nieuwe lei beginnen maar een link naar deze blog zetten? ๐Ÿ™‚

  2. 2

    Frauke said,

    Ik zou ze overplaatsen ๐Ÿ˜€ Dan heb je lekker alle updates ๐Ÿ˜€ Super dat je nu een eigen domein hebt! ๐Ÿ˜€

  3. 3

    snoepertje said,

    ik zou ze overplaatsen,dan heb je meteen een heel mooi begin.
    ik heb ook veel mooie make-up trucs,en mooie make-up foto’s,
    ik weet niet of het je intereseert,ander wil ik ze gerust met je delen.
    ik heb toch geen eigen website.

  4. 5

    Denise said,

    Ik zou ze overplaatsen!
    De nieuwe bezoekers hebben dan gelijk wat te lezen en kunnen ook zien dat je niet ”nieuw” bent ofzo, maar dat je al langer een website hebt.

  5. 7

    Kalypso said,

    Overplaatsen. Zo is je website wat voller en je hebt die artikels niet voor niks geschreven. Ze zijn handig en nuttig. Gefeliciteerd. Mag ik weten waar je je iegen domein hebt aangeschaft? Ik ben erover aan het twijfelen. Liefs, xxxxxxxx

  6. 9

    Shelley said,

    Wat leuk dat je je eigen domein krijgt!
    Ik zou je artikels overzetten zodat alles wat je ooit gereviewd hebt, gemakkelijk is te zoeken:)

  7. 11

    makeupneurd said,

    super leuk. gefeliciteerd!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

